יום חמישי, 27 ביוני 2013

פרוטוקול ישיבת מנהלת הארזים 19.6.2013

פרוטוקול ישיבת מנהלת הארזים 19.6.2013
נוכחים: יוסי תורג'מן, דודו טוויטו, חיים רוטנברג, דניאל שוקרון, אביגיל ון קרפלד, ניר חסון
1.      שוקרון נתן מספר עדכונים :
·         השבוע אמורה הייתה להתקיים ישיבה בועדה הבינמשרדית בנודע לפרוייקט. מדובר בישיבת מיון שני לקראת קבלת אישור ממשלתי כתוכנית התחדשות עירונית. אך ברגע האחרון נדחתה הישיבה. ממה שהובהר לנו הסיבה לדחיה פרוצדוראלית. הישיבה נקבעה לאמצע יולי.
·         הרשות לפיתוח ירושלים, שכזכור הודיעה לנו על נכונות לממן את שלב התכנון, לאחר קבלת אישור הועדה הבינמשרדית התקדמה במספר כיוונים בנוגע לפרוייקט הארזים: התקבלה חוות דעת משפטית בנוגע למימון, החלו דיונים מול חברת הגיחון בנוגע לצרכי מערכות הביוב והמים בפרוייקט, הנושא נידון גם בועדה המייעצת לראש העיר ונפתחה הרשאה תקציבית למימון שלב התכנון.
·         האדריכל קרלוס פרוס הסכים להמשיך בהכנות לקראת גיבוש התוכנית המפורטת, ללא קשר להתקדמות בועדה הבינמשרדית.
2.      נערך דיון בסוגיית החתימות על הטופס של משרד השיכון והקשר עם הדיירים. בזכות מאמציו הראויים לכל שבח של עדו רעם הצלחנו להגיע ל-82 אחוז מהדיירים שחתמו על הטופס. מהניסיון המצטבר עולה שישנם מעט מאוד אנשים שהביעו התנגדות מפורשת לתוכנית, שאר האנשים לא חתמו מפני שלא נחשפו לתוכנית או בשל בעיות אחרות (בעלי בתים בחו"ל, קשישים, בתים שהועברו בירושה ועוד). הוחלט שבשבועות הקרובים יעשה מאמץ להחתים את הדיירים הנותרים ולמפות את מי שמסרב לחתום.
3.      נערך דיון נוסף בנושא מיסוד המנהלת. דניאל שוקרון הציג מסמך שחיבר היועץ המשפטי. על פי המסמך תתארגן המנהלת באמצעות רשם הבתים המשותפים ולאחר שכל בניין יבחר בנציגיו. חלק מהנוכחים הביעו חשש מפני האחריות המשפטית שתוטל על חברי המנהלת. על פי היועץ המשפטי, "אין מדובר בחשיפה גדולה מזו של ועד בית שמנהל את חדר המדרגות והגינה". הוסכם שהמסמך יועבר לעיון חברי המנהלת ויובא לאישור בפגישה הבאה.

רשם: ניר חסון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה