יום שבת, 5 בינואר 2013

עדכון מספר 2

ביום חמישי האחרון (3.1) קיימנו פגישה עם נציגי הבניינים השונים. מטרת הפגישה ומטרתנו בשבועות הקרובים היא לבנות מנהלת מייצגת ואפקטיבית שתוכל להמשיך ולהוביל את הפרויקט. בתרשים שלמטה תוכלו לראות את ההצעה שלנו למבנה המנהלת. הרעיון המרכזי הוא שלכל בעל דירה יהיה איש קשר בכניסה שלו ממנו הוא יקבל את המידע באופן מוסמך. נציגי הכניסות ידווחו ויעבירו מידע דרך נציג הבניין שישב במנהלת. המנהלת תעמוד בקשר עם הגורמים המקצועיים ועם הרשויות ותעביר את המידע דרך נציגי הבניינים והכניסות. 




ביום שלישי הקרוב (8.1) תועלה התוכנית שלנו לבחינה ראשונית בפני ועדה שבה יושבים נציגי העירייה, הועדה המחוזית לתכנון ובנייה והרשות לפיתוח ירושלים. מטרת הפגישה היא לבחון את התוכניות שהכנו ולתת לנו אור ירוק להמשך הדרך. היה ונקבל את האור הירוק, כפי שאנחנו מקווים, תועבר התוכנית בחודשים הקרובים לדיון במשרד השיכון לקראת הכרזה על הפרויקט כפרויקט פינוי-בינוי (עזבו לרגע את סדר הדברים – פינוי-בינוי או בינוי-פינוי), ההכרזה תאפשר לנו לקבל הטבות מס שיהפכו את הפרויקט לאטרקטיבי יותר עבור היזם. המשמעות היא רווח גדול יותר בעבורנו וגם אפשרות להוציא את התוכנית לפועל במהירות יחסית. כמובן שנעדכן ברגע שנדע את החלטת הועדה.

שתי בקשות ותשובה אחת:
כאן  תוכלו למלא את הפרטים שלכם כדי שנוכל לשמור אתכם על קשר רציף. אנא הקדישו 20 שניות למילוי הפרטים, זה יעזור לנו מאוד בהמשך. מיותר לציין שהפרטים לא מועברים לאיש וישמשו רק למטרת קידום הפרויקט.

כאן תמצאו את מסמך העקרונות של המנהלת שאתם מתבקשים לאשר בחתימה. קראו את המסמך ותתייעצו, כפי שתראו אין בו כל התחייבות משפטית בנוגע לדירה שלכם וגם אין בו התחייבות לקבל בהמשך את התוכנית שאנו מציעים. מטרתו היחידה של המסמך היא לאפשר לנו להמשיך לעבוד. חתמתם? נשמח אם תעבירו לנו את הטופס החתום. 

בעקבות שאלה שעלתה במהלך הפגישה עם נציגי הבניינים הוספנו שאלה נוספת למדור שאלות ותשובות. השאלה הייתה: "האם לא מדובר בתוכנית שנוגעת רק לבניין 10" – התשובה בקצרה היא היא "לא ולא". תשובה מפורטת יותר תמצאו במדור שאלות ותשובות למטה.

שבוע טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה